Results 1 to 16 of 16

Thread: drones or ufos spotted in Houston

  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,374
    Post Thanks / Like

    Default drones or ufos spotted in Houston

    HOUSTON (KTRK) -- Lights in the sky aren't really unusual around the New Year. But some Cleveland residents say they saw something more than your typical firework display.

    On December 30, Lauren Harris was on Highway 59 in Cleveland, when a brightly cylinder hovering in the sky caused her to pull over.

    "It was acting really strange. The lights were pulsating on it and it would disappear and reappear in the same spot, over the woods," Harris told Eyewitness News. "I think it was a UFO."

    The nursing student says she tried to document the encounter.

    "I tried to take a picture of it and it was gone," said Harris.

    But never expected to be taken seriously. To her surprise, Fletcher Gray from the Mutual UFO Network, or MUFON, is investigating.

    "I have verified over 345 cases," said Gray.

    He looks into reports of extra-terrestrial vehicles, alien encounters and aircraft modeled after alien vehicles, not acknowledged by the government.

    "This was verified by two independent witnesses. This is a UFO we don't know or if it's one of our own. This lady had a transplant; she was abducted," Gray said, showing off different photos. "These ET's or extra terrestrials, they are moving from one star system to the next."

    Gray believes a Cleveland police officer saw the same thing Harris did and is trying to obtain dash cam video. He's also looking into a reported sighting in Houston.

    His message to UFO observers? Don't be afraid to speak up.

    "They can always contact MUFON and report their sightings as long as they're credible," said Gray.

    Cleveland's police chief told Eyewitness News that he is unaware of any sightings or dash cam video within the department. Gray says that is very common in his line of work and that it won't stop his investigation.
    ~ VI ~





  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Screwston Texas
    Posts
    7,105
    Post Thanks / Like

    Default

    I gotta see it to believe it

  3. #3
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,374
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by Dat_Meskin View Post
    I gotta see it to believe it

    http://www.youtube.com/watch?v=8npsonJMiLQ&sns=em
    Attached Images Attached Images
    ~ VI ~





  4. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Screwston Texas
    Posts
    7,105
    Post Thanks / Like

    Default

    That video is faker than nikos cocaine

  5. #5
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,374
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by Dat_Meskin View Post
    That video is faker than nikos cocaine
    http://youtu.be/9BHSXsxipDM


    I'm not feeling the whole alien thing but I believe these things will patrol the skies eventually
    ~ VI ~





  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Dallas Tx
    Posts
    1,299
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by JRLne0blade View Post
    Quote Originally Posted by Dat_Meskin View Post
    I gotta see it to believe it

    http://www.youtube.com/watch?v=8npsonJMiLQ&sns=em

    Stupid fag aliens think that they're camouflaged

    What a fail

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    HTX
    Posts
    2,623
    Post Thanks / Like

    Default

    I think I read on twitter bout sum people having an event where they let go some shit in the sky

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    IN THE WOODS...
    Posts
    1,961
    Post Thanks / Like

    Default

    aliens don't exist... just an excuse so you don't relieve that the government is watching everything you do...

    I'm woke...
    NOW!!!

    and thats on the Stremph!!!

    [IMG][/IMG]

    Quote Originally Posted by CEO254 View Post
    I don't always log on to TTO

    But when I do, I immediately log off.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    bay area northern cali
    Posts
    751
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by case7 View Post
    aliens don't exist... just an excuse so you don't relieve that the government is watching everything you do...

    I'm woke...
    you really think we're the only things in the whole universe tho? fuck na there's gotta be some shit out there lol

  10. #10
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Dallas Texas
    Posts
    67
    Post Thanks / Like

    Default

    I have a theory haha i think aliens are people but from the future all transformed an evolutionized typa shit an smart as fuck haha they just come back in time an be like look at our bad ass ancestors smokin weed sippin surp gettin drunk fuckin hoes an gettin feri haha..
    Forever Throwed

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    IN THE WOODS...
    Posts
    1,961
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by J Jay View Post
    you really think we're the only things in the whole universe tho? fuck na there's gotta be some shit out there lol
    naw... humans... angels and demons... and God... and thats it...

    Quote Originally Posted by Slow.Loud.An.Bangin View Post
    I have a theory haha i think aliens are people but from the future all transformed an evolutionized typa shit an smart as fuck haha they just come back in time an be like look at our bad ass ancestors smokin weed sippin surp gettin drunk fuckin hoes an gettin feri haha..
    I thought about this befor too... and I can see this being possible...

    time travel... it can't be that hard...
    NOW!!!

    and thats on the Stremph!!!

    [IMG][/IMG]

    Quote Originally Posted by CEO254 View Post
    I don't always log on to TTO

    But when I do, I immediately log off.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Dirty SouTh
    Posts
    4,854
    Post Thanks / Like

    Default

    I went back in time to stop myself from posting in this thread.




    But had to post this so I'm not the only one to know about it gnr.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Texas
    Posts
    1,484
    Post Thanks / Like

    Default

    aliens are demons

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Houston Texas
    Posts
    1,444
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by A&Wmudsoda View Post
    aliens are demons
    aliens are fallen angels...dead Nephilims are demons

  15. #15
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Screwston Texas
    Posts
    7,105
    Post Thanks / Like

    Default

    Prince Xhandi came back with dat knowledge bout angels nd demons. Mayne hol up

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    city of killas
    Posts
    2,174
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Originally Posted by case7 View Post
    aliens don't exist... just an excuse so you don't relieve that the government is watching everything you do...

    I'm woke...

    I dont believe in that shit either....

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •